wtorek, 23 lipca 2013

Rok pielęgnacji minął.. jakich kosmetyków używałam ? :)

Hej ;)
Na wstępie chcę Wam podziękować za wszystkie miłe komentarze w poprzedniej notce. Nawet nie wiecie jak bardzo podniosłyście mnie na duchu, dodałyście mi otuchy.. dziękuję. :*

Dzisiejsza notka była zapowiedziana już wcześniej. Będzie o kosmetykach używanych przez ten rok. Oczywiście kosmetykach do włosów. Wypadałoby wstawić jakieś zdjęcie, ale niestety nie mam ;(
Zaczynamy..

Szampony oczyszczające:
-Eva naturia czarna rzepa
-Geen pharmacy pokrzywa zwyczajna
-Green pharmacy skrzyp polny
-Timotei Pure 2w1 świeżość i czystość

Szampony delikatne:
-Szampon Babydream
-Płyn do kąpieli Babydream, do dzieci
-Facelle (ukochany :D )

Odżywki:
-Alterra morela i pszenica
-Alerra aloes i granat
-Isana z proteinami jedwabiu
-Isana odżywiająca (niebieska.. zapomniałam nazwy :/ )
-Joanna Naturia b/s Pokrzywa i zielona herbata
-Jantar


Oleje:
-Green pharmacy z czerwoną papryczką
-Vatika kokosowy
-Kokosowy KTC
-Oliwka Babydream
-Babydream Fur Mama
-Z pestek winogron Monini
-Rycynowy

Maski:
-górowały te domowe
-Lady Spa Silk&Argan
-Ziaja maska intensywna odbudowa
-Kallos crema al Latte

Inne:
-Nafta kosmetyczna Anna
-Jedwab Marion Naturia Silk


Jak widać nie jest tego dużo. Ale to te kosmetyki przyczyniły się do zmiany stanu moich włosów na lepsze :)
Znając życie o jakimś kosmetyku zapomniałam.. wybaczcie :D

Pozdrawiam, Aiv.

P.S- Od 20 lipca zaczęłam zapuszczać włosy na maksa.. :D Wcieram Jantar, zastanawiam się nad piciem drożdży (trochę boję się wysypu niespodzianek ;(  ) i jeszcze chcę wcierać olejek Green pharmacy z czerwoną papryką, a w przerwach od drożdży będę piła siemię lniane :)
Ciekawe jakie będą efekty.. muszę przez 10 miesięcy zapuścić 25cm! Hmmm uda mi się? Zobaczymy :D
A zapuszczam dlatego, bo chcę na bal gimnazjalny mieć włosy do pasa :D
Trzymajcie kciuki :D
Polecacie drożdże i siemie ?????? :*

8 komentarzy:

  1. kurczę,też powinnam zacząć pić drożdże żeby przyspieszyć porost ale jakoś przekonać się nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemię piłam, ale nie zauważyłam żadnego wpływu na włosy, a szkoda...
    Do drożdży nie mogę się zmusić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś w ciąży ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie :)

      Usuń
    2. a czemu pytacie ? chcecie byc chrzestnymi ?
      Nie, nie jestem w ciazy i przez dlugi czas nie zamierzam tego zmieniac.

      Skad sie takie pytania biora ?

      Usuń
  4. Piłam drożdże jakiś czas temu regularnie ale jakiś spektakularnych efektów nie zauważyłam. Co do olejku z GP używam już prawie miesiąc i włosy urosły mi tylko 1 cm, więc też bez rewelacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, ale masz hejty -,-

    Anonimki, a co będzie jak się okaże, że nie jest w ciąży ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations on having 1 of the most sophisticated blogs Ive arrive across in some time! Its just incredible how very much you can take away from anything simply because of how visually beautiful it is. Youve put collectively a fantastic blog space great graphics, videos, layout. This is undoubtedly a must-see blog!
    Driving Games High Jump

    OdpowiedzUsuń