niedziela, 11 sierpnia 2013

Fakty o pielęgnacji moich włosów..

Nie jestem rodowodową włosomaniaczką, to jest pewne :p 
Kosmetyki do włosów stoją u mnie w szafie, aż półka się ugina. O włosy dbam, olejuję, robię maski, myję delikatnymi szamponami, mam odzywki, wcierki itd.. Ale czy traktuję je jak sztabkę złota? 
W pewnym sensie tak. Wiem co im szkodzi, ale nie nad wszystkim udaje mi się zapanować. 
-Nie trę mokrych włosów ręcznikiem.
-Nie związuję ich gdy gdzieś idę/jadę. Pomijając drogę do przystanku autobusowego kiedy jest wiatr lub deszcz. Wtedy zazwyczaj robię koczka i idę przed siebie, a w autobusie spokojnie je rozwiązuję. Rozpuszczone włosy są ocierane przez "ramionka (???)" od plecaka. Staram się nad tym zapanować, ale cóż..
-Śpię z włosami suchymi
-Nie jestem systematyczna :(
-Ostatnio zaniedbałam olejowanie i maski :/
-Zawsze po umyciu stosuję odżywkę i jedwab
-Raz zdarzyło mi się z nerwów szybko czesać mokre włosy, wyrywając je przy tym. Ale to było dawno, poza tym byłam ostro wkurzona! Wybaczcie.. :)
-Czeszę włosy na mokro, a później je suszę. 2 grzeszki w 1 :D Ale nie mogę wysuszyć włosów bez uprzedniego rozczesania, bo później mam szopę na głowie, są odgniecione itd... :/ A suszę, bo nigdy nie mam czasu dać im samodzielnie wyschnąć, bo mi przeszkadzają. Nawet w wakacje.. :/ 
-Nie prostuję i nie lokuję włosów. Prostować nie muszę, a loków sprężynek nie lubię.
-Moje włosy NIGDY nie miały kontaktu z farbą, rozjaśniaczem czy szamponetką.. NIGDY! Są tylko trochę wybielone słońcem ^^

Mimo wszystko włosy nie wyglądają najgorzej. Lubię je :)



Nie wiem co mogę jeszcze wymienić.. :p Jak na razie to wszystko :D

A Wy jakie macie grzeszki ?? 

Pozdrawiam, Aiv. :)

17 komentarzy:

  1. Ładne włosy i ładny masz naturalny kolor, nie to co mój mysi brąz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kolor ma piękny ;) Zazdroszczę Madzi z całego serducha. Gdyby były takie farby..

      Usuń
  2. " nie wyglądają najgorzej.. " haha:D SĄ przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. taka tafla a ta pisze nie najgorzej :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy.
    Jednak nie zawsze trzeba skakać nad swoimi włosami, aby wyglądały pięknie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie wyglądają najgorzej?!" Kobieto, one wyglądają idealnie, są lśniącą, wygładzoną, prosta i zdrową taflą, jak z reklam hinduskich kosmetyków.

    Łaaaaaał!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh chyba w takim świetle ;p
      Dzięki ;*

      Usuń
  6. ja tez rozczesuje po umyciu bo inaczej mam niezle szopsko xd a włosy masz piekne, odcien chyba taki jak ja:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :p Mi się wydaje, że ty masz bardziej blond, a ja bardziej brąz xd

      Usuń